Monday 7 February 2011
Terima Kasih Cinta


Terima Kasih Cinta . . .
Tak Salah Aku Menyayangimu . . .
Dari Waktu Ke Waktu Ku Telah Merasakannya . . .
Walau Terkadang Tak Semulus Pikiran Hati . . .
Namun Ku Masih Erat Memelukmu . . .

Terima Kasih Cinta . . .
Sepertinya Ku Tak Akan Kecewa Lagi Kar’namu . . .
Kau Telah Membuktikannya . . . Dia Pilihan Terbaikmu . . .
Maafkan Aku Kala Melukaimu Selalu . . .

Terima Kasih Cinta . . .
Cerita Hatiku Kini Mengikat Abadi . . . 2 Perasaan Telah Menyatu . . .
Terima Kasih Cinta . . . Janjiku, Doakanlah . . . Seperti Bunga Mawar . .
Ku Akan Lindungi Dia Dengan Duri-Duri Ku Yang Tajam . . . Aku Cinta Dia . . .

Terima Kasih Cinta . . . Ceritakanlah Pada Cinta-Cintamu Yang Lain . . .
Biar Mereka Merasakan Kebahagiaan Ini . . Aku Berdua Selamanya Dengan Dirinya Terima Kasih Cinta . . . Terima Kasih . . .
Goreskan Namaku Dan Namanya Di Bagian Buku Kesayanganmu . . .
Di Deretan Kisah-Kisah Cinta Abadi Yang Lama Sudah Mendahului Aku . . .

Terima Kasih Cinta (BB)

0 comments:

Post a Comment

Followers

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner