Tuesday 8 March 2011
Bukan Harapan


Aku Tak Mau Menunggu . . .
Katakan Saja Bila Kau Tak Ingin . . .
Jangan Kau Banyak Alasan . . .
Aku Juga Tak’kan Memaksamu . . .

Aku Bosan Menunggu . . .
Banyaknya Cara Kau Hindari Aku . . .
Sekedar Saja Untuk Satu Kali Berharap . . .
Demi Keutuhan Perasaan Ini . . .

Setiap Kali Ku Dekat Denganmu . . .
Kecil Hati Terasa Melihat Sikapmu . . .
Aku Tahu Kau Tak Ingin . . .
Member Harapan Yang Membuat Ku Sakit . . .

Kini Coba Kau Katakan Saja . . .
Jangan Kau Beri Aku Dengan Kemanjaan Palsu . . .
Mereka Juga Mengerti Kau Hanya Memberi Ku Hampa . . .
Tapi Taka Apa . . .

Maafkan Bila Aku Menyinggungmu . . .
Kau Senang Aku Pun Riang . . . Adakah Engkau Mengerti?
Cinta Memang Tak Untuk Dipaksakan . . .
Tersenyumlah . . .


Kumpulan Puisi (BB) | Bukan harapan

0 comments:

Post a Comment

Followers

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner